Administracja - Studia II stopnia
Absolwent studiów drugiego stopnia uzyskuje dyplom ukończenia studiów wyższych z tytułem magistra, uprawniający go do kontynuowania nauki na studiach trzeciego stopnia (doktoranckich) na dowolnie wybranej uczelni.
Absolwenci obydwu poziomów studiów kierunku Administracja, wykwalifikowani do pracy urzędniczej w administracji publicznej – rządowej i samorządowej (na niższych i średnich stanowiskach), mogą również przygotować się do objęcia stanowisk w spółkach z udziałem Skarbu Państwa, a także kontynuować naukę w ramach programów MBA (Master of Business Administration).
Atutem kierunku Administracja jest również współpraca z Komendą Główną Policji. Na mocy podpisanej umowy, nasi absolwenci przyjęci do służby będą odbywać krótsze szkolenia podstawowe. Porozumienie obejmuje m.in. program nauczania zagadnień z zakresu: prawa karnego, prawa wykroczeń, bezpieczeństwa ruchu drogowego, zwalczania patologii społecznych, praw człowieka oraz zasad użycia środków przymusu bezpośredniego.
Ukończenie studiów na kierunku Administracja otwiera wiele praktycznych dróg rozwoju w strukturach państwowych, samorządowych oraz w sektorze bezpieczeństwa publicznego.